Friday 8 July 2011

Awekzku...hizzQUANNAZ HaZIZAn dan IA XkN Jady HiZZUAnni HAZIZan tw!!!!...

cerita kami bermula d polimas...ceritanya begini hekhekhek...
pada suati hari..wakakakaka...
selepas itu...eh..apa aku mqapu ni...
serius la wei...
ok2....mcm ni...first n bkn yg kedua tw..hehehehe...k2 mula2 biasa la kn dok politeknik...mcm biasa la rutin blajaq..budk meki(mekanikal) tiap2 minggu msok bengkel..mula2 kali kmi msok bengkel gegas...
lecrer : ok pelajar2 smua..beratur yee...buat 2 baris...
kami pelajar : baik cik..
lecrer : ok hari ni kamu smua saya akn arahkan membuat 1 projek..dan projek ini saya memerlukan 2 org plajar bagi setiap 1 projek..
kami pelajar : cik kmi yg cqi geng ka atau cik yg cqi kan??
lecrer : mestila saya yg tlong cqikan...
kami pelajar : baik cik..
lecrer : ok dengar sini...pakner awk semua org yang berada di blakang bagi barisan hadapan..dan barisan blakang pakner awk org yang ada dihadapan kamu...paham smua??
kami pelajar : paham cik...

klu hampa xpham mampoih p la...hahahahaha

hahahaha setelah itu................wekwekw.....

aku berpaling ke blakangku..tngok2 tttttttuuuuuuuuuuddddiiiiiiaaaaaaaaaaaa...
nala punya tinggi...aku pon apa lg..malu alah la skit ngan pompuan ni..huhuhu...
hampa nk tw spa budak pompuan ni...

hizzuanna ni la...bkn hizzuanni tw..hizzuanni 2 kelaz laen k...
hizzuanna tinggi 170 kot..berat dia suwuh kita rahsia...haddooooiii...

comel jugk tembam jugk..tpy ok la bgnya sbb ketinggiannya kn....kiqa kena la 2...
nak jadikan ceqita masa aku dok kikiaq besi 2..dengan slamba loq staqnya.."weh hg bt la smua ni noh..aku ada kija nk p setel PTPTN jp..kt dewan kuliah..." mak oi...kuqang jaq....
maknanya...aku la yang kena siapkn projek ni sowg2 sob2....


nty la aku smbung laen noh......bye....

No comments:

Post a Comment